Kızlar bu kez sorunum bebeğimle değil kendimle.gece bebeğim uyanınca bazen hemen uyumuyor. Onu pişpişlerken benim uyku açılıyor. Onu yatırınca hemen yatıyorum. Yok uyuyamıyorum. Gözler kaplı beynim uyanık. Zaten 1 saat sona uyanıyo geri. Ben tam uyuyorum uyanıyo geri başlıyoruz. Bazen de eşim alıp salona gidiyor sabahları ben uyuyayım diye. Yok kesinlikle uyuyamıyorım. Aslında çok uykum var. Toplasan 1er saatten 3 saat uymuşımdır. Normalde uykum çok iyiydi. Başımı yastığa koyar koymaz uykum yoksa bile uyurdum. O yüzden şimdi uyuyamayınca kafayı yeme noktasına geliyorum. Nolur dönemsel diyin alışıyorsun yine diyin. Yoksa bı böyle olmaz