Ben kullandım.Sıkıntı yasamadım.Emzırırken doktoruma sorarak c vıtamını de kullandım.Doktorum kullanabılırsın sıkıntı olmaz dedı olmadı da.Inanın vıtamınlerle ayakta durdum resmen.Cunku hem tecrubesızdım panık ataktım.Gecelerı benle beraber nobet tutan yoktu.Dogal olarak sureklı agzımda pamukcuk,halsızlık bas agrıları oluyordu.Sorun yasamadım korkmayın bence☺️