İyi bayramlar.güzel anneler biz bugün 28 günlük olduk beni önceki postlarımdan taniyosunuzdur zor bi doğum yaşadım bebeğim 11 gün kuvvezde kaldi anne karninda kakasini yapmıştı vs derken akcigerinde enfeksiyon oluşmuştu taburcu oldugumz günden beri hiç benimseyememistim ağlamıştım.korkmuştum çünkü yapayalnız evde bebek bakmak nedir bilmiyordum bile burda sürekli post açtım bu yollardan geçip beni kinayanlar kizanlar olmustu benim.anneliğime ve evladıma üzülenler birde bu yoldan geçip bana destek olanlar asıl ben simdi beni kinayanlarin anneligine üzülüyor gerçekten şimdi bebeğime çok alıştım 40 günün geçmesine gerek kalmadi 28 günde toparlandm iyi ki Boyle güzel kokulu bi evlat dogurmusum şuan saatlerce uykusuzum bir saat uyusam yeyter ama olsun evladim için değer :(( dün acile götürdük akciğerinde biraz enfeksyon kalmış doktor büyüyünce bağışıklık kazaninca gececek dedi uykuda hizli hizli nefes alıyor korkuyorum dua edin geçsin :(