Bi buçuk saattir uyumuyor. 8 aylık. Uyutuyorum. Ayağını havaya kaldrmaktan uyuyamıyor. Bi sıkıntısı var dicem. Oturttuğumda bişeyi yok görünüyor. Gaz değil eminim başka ne olabilir. Dün de aynısını yaptı. 5 buçukta kalktı gece de hep uykusunda ağladı