Berencan çok yorucu oluyor şırınha kaşık sağım vs vs bittim ben de ya millet üç dört saatte bir emziriyor ben hala yenidoğanmış gibi dikkat ediyorum yıprandım yalnızım gurbette kimse yok eşim dayanamıyor ağlamasına sus şöyle böyle daha 4,5 aylık herşey üstüste imdat diyorum içten içe