adensmomm valla benim oğlumunda gözleri devamlı çapak yapıyor göz doktoru gördü
normal dedi göz pınarlarına masaj yap sonra da ılık suyla sil dedi işe yaramadı göz damlası yazdı kullanıyorum 3 gündür hiçbir işe yaramadı hala aynı
umarım zamanla düzelir
bebeklerin göz pınarları tıkalı oluyormuş zamanla düzelir dedi düzelmezse ameliyat dedi 1 yaşındayken
umarım düzelir ameliyata gerek kalmaz