9 aylık olacak bir kızım var. Bir de anladı. Ablası sakin bir çocuk değildi ama dinlerdi bir şey anlatırken veya oturur oynardı. Ama küçük kızım aşırı hareketli. Uykuya dalarken meme emerken bile yerinde durmuyor. Kucağımda bile sakin kalmıyor. Hep tırmanmaya çalışma sağa sola gitme. Yere bırakınca ağlıyor emekliyor ama huysuz. Yemek bile yerken eli ayağı durmuyor. Aşırı yoruluyorum. Acaba hiperaktif olabilir mi ? Henüz erken mi yoksa bu yaşta tespit edilir mi ? Çok yoruldum artık asla zapt edemiyorum. Kucağıma alsam bile atıyor kendimi