Miran1306 tatlım bebeğin için kullan o ilacı duanı et gerisi takdiri ilahi 💕 Çünkü sen iyi olacaksın ki bebeğin de iyi ve mutlu olsun kimse anne gibi sabırlı olmaz ki hem canına yazık günah hayırlısı olsun hakkında bak banada doktor soğuk algınlığı ilacı yazmıştı prodüsyonuna baktığımda içime sinmedi çünkü kızım 2 kere ateşli havale geçirdi ve bana yasak o tarz ilaçlar ama antibiyotik kullanabilirim ki kullandım da 🌺🥰