Kızımın gece düzenli uykusu var ama sorun şu ki gece uykusuna gece 1 de geçiyor. Gece 1 de uyuyor 6 da ve 9 da beslenmek için uyanıyor sonra geri uyuyor öğlen 12 gibi ya kendi uyanıyor ya da ben uyandırıyorum. Sonra gündüzleri kücük kücük kestiriyor. Bazen ben yatırıyorum yarım saat uyuyup kalıyor, bazen bebek arabasında 15 dk uyuyor bu kısım düzensiz. Ben istiyorum ki böyle serseri gibi değil de 😂 normal bebekler gibi aksam en geç 8 de gece uykusuna geçsin. Ama bunun icin gündüz işkence eder gibi uyanık tutmam gerekiyor sanırım. Bu düzene girer mi sizce? Bi de ay itibari ile ufak mı daha? Bi yandan da daha kücük diye cok karısmakta istemiyorum. Benim gibi olan var mı? Eğitim verilir mi?