Beyzaaydincivak Kızlar iyi geceler merhaba bebeğim yedi aylık öksürüyor balgamı var fakat atamıyor udi hindi yağını önerdiler kullanan var mı aranızda aldım ama kullanmaya cesaret edemiyorum
Tazeanneg Beyzaaydincivak canım ben hep kullanıyorum çok şükür sıkıntı yaşamadım ama alerji olabilir bebeğinin koluna damlat biraz bekle kizarmazsa sıkıntı yok
Beyzaaydincivak Tazeanneg yaaa o hiç aklıma gelmedi sabah 1ml verdim az mı sizce ne kadar veriyorsunuz