Hope77 yaa bende çok merak ediyorum benim 9 aylık bebeğim de yapıyor kulağını cekistiriyor devamlı önce dis demiştim ama şimdi alt iki dişi çıktı hala yapıyor kulağını çok çekiyor kasimaya çalışır gibi hatta hep tirnakliyor kulağını kanatıyor niye aceba ya bende telaslaniyirum bi sıkıntı mı var aceba diye