NesliElisa valla ben çok memnun kaldım kullandım hatta ayıcığı hala uyku arkadaşı içindeki ses kutusunu kuzenime verdim o da başka bir oyuncağa dikti bebeğine öyle kullandı. İçinde farklı sesler vardı ses açıp kısma, bebeğin hareketlenmesi ile kendi devreye giriyordu biz onunla çok rahat ettik