Anne yanı özelliği var yoyko. Salonda duruyor ama onda yatmıyor gündüzleri bebek arabasında yatıyor hep. Geceleri yanımızda ahşap beşiğinde yatıyor 3 aylık ama dönmeleri başlayınca mı park yatağı yanıma alıp yatırsam şimdi erken olur mu yoksa şimdiden alıştırmalı mıyım?