Kızlar merhaba kendim için soruyorum yaklaşık 5 gündür ishalim vardı ve dışkıda hep iltihap vardı mide bulantısı falan acile gittim dizanteri olabilirsin dedi ilaç verdi geçti tetkik yapmadı bayramdan sonra git polikliniğe dedi şimdi ishalim durdu ama ama hala dışkıda iltihap dolu ve iltihap kokusu var başına gelen var mı ya karın kramplarım falan vardı onlar geçti ama iltihap kaldık afedersiniz ama mukuslu hep