Biroglanannesi https://imgyukle.com/i/RpinLU Bebeğim 2 aylık 21 günlük alt dişlerinin olduğu yer böyle beyaz . Erken diş çıkarıyor olabilir mi ? Benim abim doğduğunda dişleri varmış o yüzden çok garipsemiyorum 🤔
Kereeeeemm0101 Biroglanannesi bizde 2 ay 29 gunluguz bizimde öyle :)) huysuz bu arada bide yenidoğan dişli doğarsa çekilmesi gerekmiş sanırım abinizinkini çekmişler mi😂
Ekvatoral Biroglanannesi benziyor. Bizim 4 aylıkken bşaladı diş belirtileri doktorumuz da dedi hatta. 8. Ayda geldi dişler. Böyle kabarmaya başladıktan 2.5 ay sonra çıktı
Biroglanannesi Kereeeeemm0101 Yok canım duymadım öyle bir şey 😂 Sadece doğduğunda alt dişlerinin olduğunu biliyorum ama
Busramnida Biroglanannesi evet alttan 2 dis gozukmus bile bizimde aynı bu şekil 😂 2ay 19 günlük ellerini ağzına götürmekten salyalı geziyoruz hep 🤭
Musam Biroglanannesi 11 aylıkken 4 dişi birden patlatayan oğlumla ben gruptan ayrıldık🤣🤣 aynen dişe benziyor erken çıkarabilir bebekten bebeğe degişir tabi