defmommy Adetim biteli 3 4 gün oldu akıntım falan normale dönmüştü bugün beyaz akıntının içinde kan var ara ara neden olur ki ilk kez başıma geldi lütfen bilen yazabilir mi ?
sevim_kos defmommy korunmasız ilişki yaşadınız mı tam yunurtlama dönemi gibi duruyo. Yerleşme kanı falan olabilir mi
defmommy Bilen yokmu yaa karnmda bi şişlik ve agrı da vae tekrar adet mi oluyorum yoksa başka bişey mi 😵💫
sevim_kos defmommy valla bilemedim ki ben de yerleşme kanaması olmamıştı. Ama bebek rahme yerleşince oluyo. Adetten 2-3 gün sonra da tam yumurtlama dönemi. 1-2 günde de yerleşse diye düşündüm ama kendi kendime kuruyorum şuan 😄 korunuyosanız yoktur
defmommy sevim_kos 😅😅 hayırlısı canım başka bişey olmasında internet te kansere kadar varıyor yazılar
selosunannesi Bizde çekilme.yontemiyle korunuyoruz ben hspts kullanıyorum ama ara da unuttuğum olur hemen alıyorum hatırlayınca aynısı bana da oldu bitti abdest aldım falan sonra birden kanama geldi ilişkiden sonra bidaha ds gelmedi
sevim_kos selosunannesi internete başım ağrıyo yazsan kanser diyo. İçinizi fetah tutun. Geçmezse bayramdan sonra gidin ama doktora
selosunannesi sevim_kos yok geçti işte bir gün sürdü yerleşme kanaması bu hsmil Ligi’nde ben yaşamıştım adet olmamıştım.hic leke leke gelmişti sonra bı kaç gün durup tekrsr leke gelmişti hiç istemiyorum Allah’ım olmayanlara versin inşallah