Kızlar bayram ziyareti için gittiğimiz evde 7 aylık oğlum kumandayı kemirmis sanırım tuşunun yarışı Yok. Elinde oynuyordu ama o mu yaptı bilemiyorum. Su an 3-4 saat geçmiş durumda. Herhangi bi degisik halı yok uyuyor hatta. Daha önce başına gelen var mı bi riski var mi eğer yuttuysa. Pütürlü bile yiyemez ogururdu yanındaydik hiç bı şey yoktu.