Buse_denizlina 2 yaşında kızım komşunun oğlundan grip bulaştı polikinliklerde kapalı hangi şurubu versem iyi gelir
Tortilla_ Buse_denizlina Benim kızımda aynı grip nezle gibi biSey. Pedifen verdim ben. Birde öksürük başladı bugün onun içinde ayrı verdim . Geçmiş olsun 💐
Tortilla_ Buse_denizlina İsmini hatırlamıyorum. Kızımı uyutuyorum yanından gidemiyorum da. Unutmaz isem sabah yazarım 😇
Hsynalp Buse_denizlina bence dönüşümlü verin aynı anda vermeyin ikisi de içerik olarak çok temiz ilaçlar değil dikkatli kullanın
Buse_denizlina Mom-Urz Mom-Urz Mom-Urz ateşi yok ama hep hasta olduğunda antibiyotik geçirdi bu şurupları dönüşümlü verdim fayda etmedi en etkili grip sorunu hangisi bilginiz varmı
Mom-Urz Buse_denizlina Yoksa vermeyin o zaman aferin varsa verin. Eğer çok kötü değilse onu bile vermeyin hatta.
Elif1334 Benim kızımda 2 yaşında grip şu an doktor iburamin zero verdi onu kullanıyorum günde üç defa çok iyi geldi hemen toparladı
Gamzeblg Elif1334 bende aynısını kullanmaya başladım ateşi 39 a cıkarsa antıbıyotık verıcem dedı ama şuan 37,5 lerde
Zeyno111 Buse_denizlina Doktor önermeden pek kullanma taraftarı değilim hastalığın çeşiti de değişiyor grip diyorsunuz ateşi yoksa ilaç kullanmak mantıksız geliyor bana burnunu açıp temizleyin ılık ıhlamur gibi şeyler verin sıcak tutun. Ateş olunca Aferin Dolven dönüşümlü kullanırım.