Sekerkizzz 18 gün oldu dogum yapalı bir haftadır sürekli bi kaşıntı başladı neden olabilir ki bu durumda olan varmi özellikle gogus alt kismi karin bölgesi deli gbi kaşınıyorum
iremceren Sekerkizzz anestezi yan etkisi olabilir ilaç kullanıyosanz o olabilir ya da süt yapar diye herşeyi yediysenz alerjk reaksiyon olabilir