Elmss bizde de vardı. Kaynım doktor, sürekli oraya dairesel masaj yap dedi. Youtube da var göz yaşı tıkanıklığı masajı yazınca da çıkıyor. Hiçbirşey kullanmadık çok şükür, öylelikle geçti. Kesinlikle şu gözü yansın geçer, bilmem ne sür geçer şeylerine inanmıyorum. İçin rahatlasın istersen dr-ya git canım. geçmiş olsun💕