Ruya011 ben kullanıyorum park yatak hatta şuan bile yanımda getirdim. Bebeğin yatarsa çok kullanışlı ama onu otobüs vs ile taşımak zor en basiti bile ağır oluyor. Araba olması lazım. Ben hem kendi evimde kullanıyorum bakıcı onda yatırıyor yatak odama girmesin diye hemde anneme vs gelirken getiriyorum ayrıca çok güvenli en çok içime sinen yanı bu.