Belnay2407 Yeni sezon ciciler alacağım 😀700-800arasi toplandı onun neyini yatırım yapcam ki beğenmiyor demeyin tabiki beğeniyorum 3-5parca birşey alıyoruz hoop bitiyor ki sezon başladi mecbur en iyisi bunu da ona yatirayim birde her birikim sonrası eglence merkezine götürürüm oglumu normalde de götürüyorum ama o onun parası 😌Kumbarasında bozuk var 1′tllik 700lira olmuş onun devamını biriktiriyoruz zaten pahali birşeyde almayacagimiz icin böyle devam ediyoruz