Snowglobe Berna020 dediğiniz şey iltihaplı akıntı mı olıyo. Ben sezeryandan sonra oldum. Ve fitil kullandım hemen geçti
glsmhr Berna020 daha çok erken bi 40ınız çıksın ödem iniyo akıntı azalıyo şuan endişelenmeniz için fazla erken