Merhaba anneler kızım 2 aylık sanırım nezle yada grip olduk genelde burun ve genzi dolu gibi horultu oluyor serum uygulayıp burun aspiratörü ile burnunu temizliyorum ve kakası yeşil. Sanırım kızımı üşüttüm basit bir grip nezle midir sizce fikirlerinize ihtiyacım var yardımcı olursanız memnun olurum