Minegg seymatukem kesinlikle hipp combiotic benim oğluma en iyi gelen oydu küçük olduğu için gaz sorunuda olur combiotic gaz ve kabız yapmayan pahalı ama bebek için değer
nursocum seymatukem doğru bunu bana eczacıda söylemişti aptamil ve bebelac bebekler seviyormuş şekerli olduğu için hipp iyi bir marka anne sütüne yakın
Gmznr2909 DevrimciAnne muhtemelen masadan olabilir ben sma ya geçtim hem daha iştahlı içiyor hemde kakasını normale döndü
petitonunannesii kaderimdebudamivardi Benim bebegimde de laktoz intoleransi var doktor sütten kestirdi bebelac lf ye başlattı dünden beridir.Bebeginizin kilo alımı iyi mi
kaderimdebudamivardi petitonunannesii habgi doktora gittiniz önce ben parayla alıyorum laktozsuz bebelac ı
kaderimdebudamivardi petitonunannesii ben direk randevu alamadım oraya ugrasamadım da götürcem bende direk dolaptan sipariş ettim böyle raporlu alanlar satıyodu cocugun kusması huysuzlugu gitti