Arkadaşlar merhaba bebeğim 6 ay 12 günlük yani sürekli emmek istiyor emziriyorum ama göğsümü çekiştiriyor bırakıp ağlıyor tekrar tutuyor 10 saniye içinde bırakıp ağlıyor sütüm yok desem süt de var sürekli bir tutup bir bırakıp ağlıyor diş felan mi geliyor anlamadım ki salyasi fazla yok gece uykuları düzene girdi ateş te yok 😑