berkusbalii önceden kart almadan giriş yapılıyordu şimdi kart alıp minimum 100 tl yüklemek gerekiyormuş benim oğlum 3 yaşında, kasadaki kız size uygun oyuncak çok az girmemeniz daha doğru olur demişti. Yanılmıyosam 1. Kat olması kazım smart play var biz oraya götürüyoruz, çok da uygun fiyatlı oyuncaklar, erkek çocuğu ise excavatör falan var