Mefat Doğum yapalı 59 gün oldu kanamam bitti fakat hala kahverengi ve sarı lekelenmelerim oluyor. Bu normal mi bilen var mı? Tatil biter bitmez doktora gideceğim.
busranbas Benimde oyle 70 gun olcak hala devam leke bazen kirmizi leke cuma gunu doktora gittim emziren anneler icin normal dedi.