Sim3535 12 Haziranda 1 sene olacak doğum yapalı fakat hâlâ regl olmadım emziriyorum da. Spiral taktırdım 5 aylıkken , her ay da düzenli olarak gebelik testi yapıyorum korkudan. Sizler ne zaman oldunuz, bu kadar gecikmesi normal mi?