tusetuse Dün sabah rota virüs teşhis konuldu😔 hiç bir şey yedirip içiremiyorum ateşide çıkıyor geçiren var mı tavsiyesi olan emziriyorum bi sıvı o giriyor vücuduna ama sütüm yetmiyor önerisi olan yazarsa çok sevinirim🙏🏼
Mini_ka tusetuse çok geçmiş olsun biz geçirdik doktor bunun bı ilacı yok bol bol su içsin dedi bi bulantı için ilaç bide ishal için bi ilac vermişti ayran kefir o tür şeyler vermiştim hiçbir şey yiyememisti. Hastanede yatış vermediler evde atlattık 1 1 buçuk hafta sürmüştü
tusetuse MomQueen teşekkür ederim gece ishalle başladı sonra kusma bir kaç saat sonrada ateş yaptı gaita numune aldılar orda rota virüs pozitif çıktı
tusetuse Mini_ka teşekkür ederim sizede çok geçmiş olsun resmen gözleri çöktü yemiyor içmiyor nasıl geçecek bilmiyorum 🤷🏻♀️ 😔
Ness23 Kampanya ası ne demek anlamadım? Zorunlu kılmıyorlar sadece.Ucretlı oldugu ıcın.Keske yaptırsaydınız suan salgın var.Bır hafta sıkıntı yasamazdınız.Gecmıs olsun
tusetuse Ness23 suriyeliler çoğaldığı için ara aşı dediler bu sebeple yaptırmadım açıkcası aşı olup yakalananda çoktu bu sebeple olmadık aşı