Kızlar normalde bebeğimin iştahı yerindeydi tabağını güzelce bitirirdi . Bugün 6.ay aşı olduk bebeğim 1 kaşık sonrası biç ağzını açmadı sevdiği yemek bide kabak yemeği yapmıştım. Akşam tekrar vereyim dedim yine yemedi . Keyfi yerinde çok şükür , Acaba aşı aşı iştahsızlık yapar mı