adensmomm bende aynı siz gibiydim benim bebeğimde prematüre. 3 ay , 6 günlük düzeltilmiş 24 günlük. 65 gün kuvözde kaldık eve çıktım birkaç gün sonra emiyor yatıyor 10 sn sonra gene aranıyor yatıyor gene aynı Aptamil conformil kullanıyorum. Anne sütü ve bunu. Çünkü bunu içince daha çok uyuyor tok oluyor ama anlamadığım şey sütüm de var mamaya geçiş yapmadım bu anne sütüne yakın diye geçiyor içim daha rahat. 1940 idik hastaneden çıktığımda şuan 2716 ,34 günde ideal mi bilmiyorum