Esracim ben ilk başlarda yoğurt(prebiyotik mayalıyodum) ve çorba taşıyordum eğer aceleyle çıkmam gerektiyse yanıma bişey alamamş yapamamşsam kavanoz mamalardan meyve püresi alıyordm marketten ama şimdi (14 aylık)o konuları aştığımz için yanıma kuru üzüm,kayısı,çubuk kraker alıyorum onlar en sevdikleri her daim yer:)acıktığında da et dönerin etini, köfte, çorba, tavuk,simit ne bulursak yiyor bizle herşeyi yer dışarda..çorba her daim olmayabilr yapamaybilrsn ama yoğurdun mayalanmış bulunur sende mutlaka yoğurt taşı bence seviyolar ne zaman versen yok demiyolar kurtarıcı olur sanada 😉