Busra2326 5 aylık kızım birkaç haftadır burnu akıyor hep sulu sulu hep makinayla çeksekte çok ağlıyor 3 doktor gezdim cigerleri temiz bol bol burnunu açın diyor😩
BerrinHEA Esra_inciii çok yakıyor bebekler için asla uygun bir yöntem değil sinüzit olduğu için bende arada yapıyor ben bile dayanamıyorum kaldı ki küçücük bebek dayansın
ipekk05 Busra2326 bizimki burnunu çektirmiyo çok ağlıyo günde kaç kere çektiniz iburamin vs veriyorum hala kesmedi burun akıntısını
Busra2326 ipekk05 iburamin hiçbir işe yaramıyor haberiniz olsun sağlık ocağının herkese verdiği ilaç o. Günde 2 kere çekşyorduk cok fena aglıyor ama yapcak birşry yok