Kızlar doğum yardımı 2013ten sonra doğan her 1.çocuk için 300 2. Çocuk 400 3.çocuk içinde 600 tl ödüyor devlet yapmanız gereken ilçenizde bulunan sosyal hizmetlere başvuru formu doldurmak başvurudan en erken 1 ay sonra pttden nüfus cüzdanı ile alabilirsiniz süt parası için eşiniz ssklı ise onun üzerine yatıyo eşiniz alıyor o parayı sağlık ocağında 6 aylık hamileyken süt girişi yaptırmanız gerekiyo olmadı özel hastaneler de süt yardımı içşn devlete başvuruyor zaten devlet hastanesi ni bilmiyorum