Kızım 14 aylık senin adın ne diyorum abisinin adını söylüyor kendi adı gibi konuşuyor şikayet ediyor 😂😂 abisi 3 yaşında daha yeni yeni açıldı.Kızım ilerde mi oğlum mu geç 😂😂 biliyorum her çocuğun gelişimi farklıdır ama kızım sanki hızlı gibi geliyor bana yanılıyor muyum acaba ?