Merhaba güzel anneler, öncelikle bayraminiz mübarek olsun. benim bebegim grip oldu ve burnu tikali. Doktor Serum fizyolojik damlasi verdi ama bebegim rahat durmadigi icin bir türlü damlatamiyorum. Herseyi denedik, babasi oyaladi Ben oyun yaparak damlatmaya calistim ama ne fayda. Sorum, bebek uyurken burnuna bu damladab damlatsam olurmu? Cok caresiz kaldim. Insallah yardimci olabilirsiniz. Hayirli aksamlar.