Merhabalar oldum olalı adet gecikmesi yasayan biriyim. 2 ayı geçiyor halen olmadım karnım davul gibi oldu :( önceki adetten sonra sadece bir kez ilişki oldu prezervatifle tabiki. Test yaptım ama negatifti. Birkaç saat sonra baktım hafif çizgi gibi vardı sanki kuruma çizgisidir değilmi arkadaslar foto atamıyorum yapamadım sizinde basınıza geldimi? Kadın doğuma gidicem inşallah muane olmam gerek sanırım.