Öncelikle iyi bayramlar herkese hep mutlu olacagim bayramlarimiz olsun insAllah 🌸
Arkadaslar 3 ay 6 gunluk oglum var ve ben artik kafayi yeme durumundayim gazi yok karni tok alti temiz ama kriz gecirecek kadar agliyor bu durumda olan tek ben miyim gercekten psikolojikmen cok kotuyum gece uyumuyor ayagimda salliyorum artik saatlerce kendi basina asla oynamiyor uyaniksa illaki biri basinda duracak yoksa ortaligi yikiyor yardim edin lutfen ne yapmam gerekiyor cevremdeki cocuklar boyle degil boyle bebegi olan tek ben miyim?