Merhaba sevgili anneler, bebeğim 15 aylık sırt bez bölgesinde önce küçük bir kuruluk ve pullanma oldu çok da kaşındı.Doktora gittik krem verdi hala kullanıyoruz ama geçmiyor aksine baya sırtının yarısını kapladı.Pütür pütür çok kuru kaşıdıkça kanatıyor.Var mı bu durumu yaşayıp da şu bize iyi geldi diyen?