Mrvadn İyi akşamlar anneler 🌷 Atopik alerjik bir bebeği olup da şu şampuanı kullanıyorum diyen var mı acaba bebeğimin kafası çok kaşınıyor. Mustelanın kırmızı şampuanını kullanıyorum cildine iyi geldi ama sanki saçlı derisine iyi gelmedi gibi.
ArdicEge Mrvadn mustela stelatopia kullanıyorum ben cok memnunum 🌸 ama stelatopia nın vucut nemlendiricisini sevmiyorum, la roche lipikar baume kullanıyorum cok cok güzel nemlendiriyor🥰
Melis84 Mrvadn Bioderma ABC Derm Foaming Cleanser senelerdir aynı ürünü kullanıyor oğlum. Doktor önermişti gerçekten de hiç sorun yaşamadık
Mrvadn Melis84 evet bunu biliyordum ama denememiştim hemen deneyeceğim. Yorumları okudum baya iyi. Çok teşekkürler 🙏🏻
Kubravera Melis84 göz yakıyor mu peki ? Daha önce başka bir bebek şampuanı almıştım bebeğime , biobaby, gözleri yakıyordu kullanamadım
Melis84 Kubra3525 evet çok güzel yapısı gerçekten kurutmuyor hiç. Nemlendirici olarak da atoderm cream kullanıyoruz bu ikililyle cok rahatlıyor atopik ciltler.
Kubra3525 Melis84 nemlendirici mustela stelatopia kullanıyoruz biz büyüdükçe daha iyi oluyor küçükken çok kötüydü yavrum