Ozanasafinannesi 24 aylik oğlum var kendisini güzel ifade wdiyor bu ne diye sorular sorar dede teyze dayı baba anne ve babasının ismini söylüyor anne bu ne der sizce konusma gecikmesini mi var
Esila001 Ozanasafinannesi benim kızımda 2 yaşında aynı bence çocuktan çocuğa konuşması fark ediyor benim kızım yanliz büyüyen biri nekadar ilgilensemde yok yani
Rika Ozanasafinannesi kuzenim de 2 yasinda sadece dede anne ve anneanne diyor. Parmagiyla gosteriyor komut aliyor. Herseyi anliyor ama konusmuyor, konusmak icin se bir cabasi yok. Asosyallikten oluyor hepsi. Suan oyun grubuna basladi.
hogwarts Ozanasafinannesi 11 aylık yeğenim baba, dede, mama, abla, nerde diyor bence 24 aylık bi bebek için çok az kelimesi var
Ozanasafinannesi Rika benimde oğlum tek büyüyor babası ben başka kimse yok otizm düşünmüyorum çünkü başka hiç bir sıkıntısı yok ve sosyal bir çocuk ama konuşması geç