Mehmetmetinim internette yazan otizm belirtileri bunlar mesela sizde mutlaka araştırma yapmissinizdir
. goz teması kurmaz, seslenmeye tepki vermez
.Kayıtsızdırlar, duymuyormuş gibi davranırlar
.Sosyal gülümseme yok, sarılmazlar
.Taklit etmezler, oyun oynarken bir senaryo ile oyun kurmazlar.
Dönen bir şeyi saatlerce takip edebilirler
.Ayak parmakları üzerinde ve kendi etraflarında dakikalarca dönebilirler.
Anlamsız vücut hareketleri yaparlar.
Anlamsız sesler çıkarır, aynı kelimeyi defalarca anlamsız şekilde tekrarlayabilirler.
Konuşma becerileri yoktur.
Yaşıtları ile oynamazlar, annesi ayrıldığında kayıtsızdırlar.
Parmağı ile işaret etmezler. İlgisini çeken bir eşyayı işaretle istemezler.