Sevde3 Benim de öyle olmustu sezaryen oldum . Epidural yaptılar ondan oldu galiba özellikle sağ ayağım davul gibi oldu korkmuştuk . 20 25 gün sonra düzeldi zamanla iniyor bol bol su icin ödem atın . Yarım fincan yeşil çay içmiştim doktorumu önermişti