Şuan biz tatildeyiz bebeğim 3.5 aylık çok zor olmuyor aslında ama bizimki denizi hiç sevmedi 😁 ve sanırım bu zamanlarında normal onun dışında bir sıkıntı çıkarmadı bize zaten bebek arabasında gezmeyi çok seviyor dışarı çıktığımızda hiç sesi çıkmıyor taki acıkana kadar 😁 onuda emzirme önlüğü ile yada arabada hallediyoruz eğer yakındaysak otele geliyoruz kumsalda da soyunma odalarını kullanıyorum mecburen emzirme için çok hijyenik değil ama yinede mecburiyetten iş görüyor 🤷🏻♀️