Bunları yaşamanız gayet normal endişeye gerek yok. Bebeğiniz hala emme refleksinde 60 cc mama onu doyuruyordur ama verseniz yinede yer 2 saatte bir mutlaka emzirmeye çalışın ayrıca 15-20 dk emmesi için yeterli süre çene kasları henüz çok gelişmedidiği için yoruluyor olabilir. Sorun yapmayın doymayn bebek sürekli ağlar bunu gaz sancısından ayırt edebilirsiniz. Bebeğinize gayet yetiyorsunuz. Huzursuzlanırsanız oda huzursuz olur emzirirken dinlendirici müzikler açın ve mutlu hissedin oda mutlu ve huzurlu olucaktır.