Gizem123 bende sezeryan oldum martin 20 sinde ,25 martta doktor kontorulunde doktorum cikartti su cikarmaz banti. Hic yanma gibi durum yasamadim, bilgim yok ama bence normal degil hastaneye gidin bir gosterin isterseniz, enfeksiyon ya da mikrop kapma ihtimali vardir belki.