Emimat Yeni sezeryan olanlar..sezeryan olalı 28 gün oldu..dikislerin kendiliğinden düşecek dedi doktorum..fakat başlardaki düğümler hala duruyor..sizlerde durum ne…
dorel Emimat merhaba bende sezeryan olalı 54 gün oldu bende de vardı o dikişler düğüm gibi kayboldu sonra kendiliğinden
Emimat sevim_kos estetik dikismis..7 sene oncede estetik yapilmisti ama ip alınmıştı bunda alinicam dediler.zaten başlarda var sadece suanda ama kocaman düğüm anlamadim
Mhnds Emimat bende yoktu öyle düğüm şeklinde ip felan ip hiç yoktu zaten kaynadı gitti ama bAzı doktorlar ilk başları sert iplikle dikiyorlarmış fıtık olmasın diye