annetatlisi ben 40 günlükken yaptırdım. İzmirde yaşıyorum burda bir klinikte yaptırdım. Gitmeden önce uyutmadım ve emzirmedim. Gittiğimizde hemen bir krem sürdüler o pipisini uyuşturdu iğne vururken hissetmesin diye sürdüler. Krem uyuşturuna kadar ben emzirdim ve uyudu. Sünnet 15 dakka sürdü, o sırada bizde yanındaydık arada bir pış pışladım hiçbirşey hissetmedi uyudu. Karton bardağı bilezik gibi kesip koydular 3 gün durdu bezinin içinde bardak, arada bir bardağı değiştirdik. Krem sıkıyorduk birde dikişleri gerilmesin yumuşasın diye. İlk gece bile hiç ağlamadı hemen iyileşti.