Anneler merhaba bu beşiği kullanıyoruz sorum şu şuan üst kısımda süngerde yatıyor normal yatak almak istiyorum ama alt kademeye yatak konuluyor mu yoksa orası sadece oyun alanı mı? Üst kademeye yaylı yatak koymak istesem orası onu taşımaz ağır gelir gibi geldi🙄
Kendi gonderdikleri Sünger hem çok terletiyor hemde çukur oldu ortası o yüzden yaylı yatak alayım dedim ama hangi kademeye koyacağım ve nasıl bir yatak önerirsiniz acaba